DexielGetsDramatic · DexielgetsSerious · Friend'sBlog

Feelings should be confessed before 2k13 ends. :) Part 2 Esesesjeh Edition

Hey ya Esesjeh. Thanks for staying with me for another challenging year. Before 2k13 ends, I just wanna say that.

To everyone, sorry. Sorry for I am being tactless and I hurt your feelings. IKR? 😀 Haha.Srsly guys, usahay mag-joke2 ko and I never thought naka-hurt na dei ko ninyo. Sorry pod ug mashagitan tamo. Sorry kong di ko pasensyosa. Sorry if out-dated ko usahay. Sorry ug wala ko atung times nga you needed me. Sorry kay di ko kalaag ninyo usahay. Sorry kay mafeel nko nga OP ko ninyo usahay. Sorry kong sige lang ko’g GM. 😄 Sorry kay cge lang ko’g hisgut skong punyemats nga lablayp. 😄 Sorry kung ma-pride ko usahay. Sorry kung mo-against ko ninyo usahay. Sorry kung mafeel nko nga gbackfight ko. Sorry kong mafeel nko, wala koy kakampi ninyo. Sorry kung mafeel nko, naay favoritism. Sorry kung mafeel nko nga inyu kung binuangan. Sorry kung mafeel nko nga nadiscrimanate ko sa inyung jokes. Sorry kung mafeel nko nga mutxt rmu ug magpaload or naay kinahanglan. Sorry kung nafeel ninyo nga g-balikgtad tamo sa copy2 nga issue. sorry kong insecure,selosa ko. sorry 😦

Thank you. Thank you sa tanan. Thank you for being a family. Thank you when you;re there when I needed a lift. Salamat sa tubig nga i-offer ninyo inig magbakho ko. 😄 Salamat sa suporta. Salamat sa pag-convince nga kaya nako. Salamat sa pagtanggol ninyo. Salamat kaayo. Salamat kay di ko ma-OP sa uban. Salamat kay naa kui kauban ug kaon, kuyog uban sa Cr, kachika sa akung punyemats nga lovelife. Salamat sa inyung mga libre. Salamat sa laag2. Salamat sa hilak2. Salamat sa advices. Salamat sa pagpasakit skong tiyan ug kinatawa. Salamat kay atung g-usik-usikan ang taym ug wala lang. Salamat kay inyo kung gdawat. Salamat sa pag-antos sa twag ni mamay ug mangita sya nko. Salamat sapag-encourage. HAHAHAHA. This sounds lame and too serious, HAHAHA. ayba. 😄

Salamat kaayo sa tanan friends. 😀

Leave a Reply

